Od kilkunastu lat świadczymy usługi szkoleniowe dla różnych firm z wielu branży. Szczególnie polecamy szkolenia z obsługi reklamacji oraz obsługi klienta, ale można skorzystać też ze szkoleń sprzedażowych (techniki sprzedaży, negocjacje, język perswazji), zarządzania zasobami ludzki, z planowania strategicznego - zarządzania firmą oraz innych.
Dla branży zoologicznej szkolenia są dostosowywane do specyfiki rynku. Sami hodujemy i sprzedajemy zwierzęta egzotyczne już od kilkunastu lat, więc tym łatwiej jest nam wczuć się w profil klienta i przekazać pracownikom najbardziej wartościową wiedzę. Szkolenia prowadzimy w formule otwartej (dla różnych firm) lub zamkniętej (dla jednej firmy). Zapraszamy do kontaktu pod nr tel. 533 233 346 lub pod adresem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.